BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 29, 2009

同胞们..要国庆日了啦..交“班上之最”啦..

欠债还债,天公地道

不要逼我们连写blog都要催你们交班上之最

1.ben 佬..我知道你交了..但是你也好叫楼下的交啦~
1.咏娴..
2.惠茗..拍拖大完啊??sei ye肠粉..等下去你的blog spam..
3.胡綵恬!!==你以为buddy大完啊?
4.诗文..不要以为斯斯文文我们就不会打你啊~
5.彦杰..交了都当你没交..没诚意..XD
6.荣君..
7.明翔..如果你挪一点点你睡觉的时间拿来投票..我相信你可以睡到更好=)
8.车屎航!!国语功课不交就算了,连这个都不交..不怪得人家投你tohsui..
9.伟宏..平时欺负人还钱,现在我们来追债啦~~
10.宏伟..偷你的idea和欠我们债是不可以相提并论,所以..交啊!!!
11.GNX..有lui大完了啦..不用紧,我去叫高二那个交..
12.阿炳..我无言
13.Skyline..再不交就aluba你..

不交者,YAM你们啊!!

10 comments:

ben said...

walao eh,
can comment jor!
你们这里真的有够淫 = =
most funny is the 淫歌 = = put some song that is really yam inside la...

Unknown said...

yoyo...
welcome me la XD = =

YamMuiS said...

ben:the main point is not the song leh..
bui:welcome!!!claps for u!! XD

YamMuiS said...

nah nah nah
you all wan de yam 歌!!!

風与霧 said...

wei。。其实我只是路过罢了
我是被那只yammui逼留comment的。。
惨绝人寰。。5555555~~~

4everskyline said...

我还以为这个 “yam”blog 是阿ham的,
原来是...=.=

yam歌yam blog,
yam不忍睹...
XD

Po Keng said...

OMG...
yam blog..
n 2 yam mui..
so yam...
=.=

silentattack said...

haha...
they really tohsui...

yskia said...

really yam la..
class most yam vote them

Jacky Y.Z. Khor said...

OMG~ DENGGGG!!! Who say I haven't passed up that thing yet? I passed up jorr lorh!!! I'm class number 32 ahhhhh!!!!! dun have mehh? T.T